آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین کاربرد توری حصاری هستید؟ آیا می‌دانید که مشخصات فنی توری حصاری کدام است؟ توری حصاری یا همان فنس توری یکی از توری‌های شناخته شده در جهان می‌باشد که امروزه از این سازه برای ایجاد مرزبندی‌های مختلف و محافظت از زمین‌های مختلف، استفاده می‌شود.

امروزه با استفاده از دانش و فناوری بسیار پیشرفته، توانسته‌اند توری های حصاری را طراحی و تولید کنند که از بالاترین میزان مقاومت برخوردار هستند و می‌توانند کاربرد بسیار ویژه و باشکوهی را نیز به ارمغان آورند. جنس این مدل از توری‌ها از فولاد ضد زنگ و آهن گالوانیزه شده می‌باشد و در نتیجه می تواند مقاومت بسیار بالایی را تحت شرایط مختلف آب و هوایی داشته باشد.

برخی از توری های حصاری دارای ۵۰ سال طول عمر مفید می‌باشد و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از افراد در صنایع مختلف به دنبال خرید و استفاده از این محصول باشند. در ادامه مقاله می‌خواهیم راجع به برخی از حساس ترین و مهمترین موارد کاربرد توری حصاری توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کاربرد توری حصاری چیست؟

یکی از مهمترین مسائلی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید این مدل از توری‌ها باشند، کاربرد توری حصاری است. از مهمترین و اصلی‌ترین موارد کاربرد توری حصاری نیز می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حصار کشی برای ملک خصوصی، زمین‌های ورزشی، دور باغ‌ها، حفاظت از ساختمان‌های در حال ساخت و طراحی؛
  • مناسب بودن برای ساخت قفس حیوانات؛
  • مناسب برای استفاده در مراکز صنعتی، مراکز نظامی، راه آهن؛
  • مناسب برای استفاده در گلخانه‌ها و جداسازی زمین‌های مختلف.

توجه داشته باشید که توری های حصاری از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و شما نیز می‌توانید با توجه به محل مورد استفاده خود، یکی از بهترین و بی‌نظیرترین انواع این توری های حصاری را انتخاب کرده و آن را تهیه و خریداری کنید.

مشخصات فنی توری حصاری

گسترده بودن کاربرد توری حصاری یکی از مهمترین مواردی می‌باشد که امروزه توجه بسیاری از خریداران آن را جذب کرده است. توری های حصاری به دو روش دستی و ماشینی تهیه و طراحی می‌شود و ارتفاع آنها نیز با توجه به نیاز مشتری بوده و معمولا از نیم متر تا سه متر خواهد بود.

همچنین در نظر داشته باشید که وزن این سازه‌ها نیز با توجه به طول و ارتفاعی که دارند ممکن است متغیر باشد و شما می‌تونید چشمه‌های توری حصاری خود را با توجه به نیازتان، کوچک یا بزرگ انتخاب کنید که البته هر چقدر این چشمه‌ها کوچک باشند، وزن توری نیز افزایش می‌یابد؛ چرا که از میزان بسیار بالایی فولاد یا مفتول گالوانیزه شده استفاده می‌شود. توری های حصاری گالوانیزه شده به دو نوع در بازار یافت می‌شوند که توصیه می‌شود در هنگام خرید گالوانیزه گرم را در اولویت خود قرار دهید.

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید