محصولات توری سرندی نوعی توری با چشمه های دقیق و یک اندازه می باشد. و چون وظیفه جدا کننده اقلام درشت و ریز را دارد، اغلب چشمه های آن در یک منظم است . که جهت سرند و یا الک نمودن سنگ ریزه ها و خاک و پودر ها استفاده می شوند.

انواع توری های که برای جدا سازی پورد ها استاده می شود، در انواع گوناگون و انواع مفتول هایی مانند مفتول های استیل، گالوانیزه و سیاه، و مفتول های مسی و استفاده می شود، که از نمونه استیل برای مواد غذایی استفاده می شود.

این توری سرند شبیه توری گابیون و توری مرغی یا توری فرنگی نیست و دارای چشمه های لوزی شکل و مربع می باشد.

توری سرندی چیست؟

توری که برای الک کردن و یا جدا سازس مواد های تقریباً ریز مانند شن و ماسه و سنگ ریزه ها و مواد های پودری استفاده می شود.  که کار جدا سازی مواد را به راحتی می توان با این نوع توری انجام دارد.

در مورد کاربرد و مزایا و همچنین قیمت توری سرندی توضیحاتی در بخش های بعدی خواهیم داد. این نوع توری همان طور که قبلاً گفته شد، با انواع مفتول های متفاوت تولید می شود. که کاربرد های آن متفاوت است. این توری مخصوص الک نمودن مواد های پودری، بر اساس چشمه ها و نوع مفتول طبقه بندی می شوند.

توری سرندی با چه مفتول هایی تولید می شوند؟

این توری مخصوص الک هم برای کابرد های ساختمانی و هم برای کاربرد های بهداشتی و غذایی استفاده می شود. که نمونه های آن در ساخت مواد های غذایی می توان دید که نوع جنس مفتول آنها از استیل است که به راحتی تمیز و قابل شستشو و مقاومت زیادی در برابر رطوبت و گرما و سرما دارد. انواع آن عبارتند از:

  • آهنی

توری هایی که با مفتول های آهنی تولید می شوند اغلب ضخیم هستند. با مفتول 1 و 1.5 تولید می شوند. و برای کاربرد های ساختمانی جهت الک کردن  شن و ماسه و سیمان و ماده های پودری سنگین استفاده می شود. توری آهنی سرندی اغلب به شکل مستطیل و داخل قالب آهنی قرار می گیرند و بسیار پرکاربرد می باشند. سبک و به راحتی جابجا می شوند و در مقابل بار های سنگین مقاومت بالایی دارند.

  • گالوانیزه گرم و سرد

توری های سرندی  که از مفتول های گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود با  ضخامت 20 تولید می شوند. و اغلب به صورت رول 30مت و تا 50 متر تولید می شوند. در انواع چشمه هایی گوناگونی تولید می شوند. که کاربرد های مختلفی دارند. و به طور گستره ای در انواع صنعت ها استفاده می شود. عمده چشمه هایی که بیشتر در این توری استفاده می شود چشمه های 15 میلی متر است که در الک کردن مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه است .

  • فولادی سیاه

توری با مفتول سیاه برای مصارف صنعتی مانند ساخت دیواره های پانل و بتون استفاده می شود.

کاربرد های توری سرندی

  1. معادن
  2. ساخت قفس حیوانات
  3. برای حفاظ بین حیوانات
  4. الک کردن خاک و شن و ماسه .
  5. استفاده در پادگان های نظامی
  6. ساخت دیوار های بتونی حمال و فروشگاه های ضد سرقت.

قیمت توری سرندی

قیمت توری سرندی بیشتر به عمر آن بستگی دارد. و چشمه و نوع مفتول بکار رفته در آن تاثیر زیادی در قیمت توری دارد. و با چشمه های 1 میلی متری، 1.2 میلی متری، 1.5 میلی متری، 2 میلیمتری، 2.5 میلی متری  تولید می شود. که قیمت هر کدام متفاوت می باشد. این چشمه ها کاربرد های  زیادی در سرند مواد دارند.

قیمت توری سرندی را اغلب متری فرخته می شود. و اگر ضخامت مفتول زیاد باشد توری مقاومت زیادی داری و حتی اگر در مقابل آتش قرار بگیرد از بین نمی رود. قیمت توری  به وزن و مفتول گالوانیزه بکار رفته در آن هم مربوط می شود که مفتول گالوانیزه در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد که یکی از عوامل مهم در قیمت توری می باشد .

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید