شرکت‌های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این توانایی را دارند که  مفتول گالوانیزه را با بهترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار کنند. این محصول در مدل‌های متفاوتی ساخته می‌شود و شما باید با توجه به هدف مدنظرتان کیفیت مناسب کاربردتان را خریداری کنید. در ادامه ویژگی‌های کلی این محصول را بررسی خواهیم کرد.

  • سطح صاف و صیقلی

براساس کاربردهای گسترده آن، در برخی موارد نیاز است سیم سفید سطحی صاف و صیقلی داشته باشد. با بررسی انواع مفتول فولادی می‌توان به این نتیجه رسید که صاف‌ترین سطح متعلق به نوع گالوانیزه می‌باشد.

در هنگام کار با مفتول گالوانیزه، به خاطر سطح صاف و صیقلی که داشته، هیچگونه آسیبی به دست وارد نمی‌شود. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند از نوع گالوانیزه به جای بقیه مفتول‌های فولادی استفاده کنند. این موضوع باعث شده میزان تولید و عرضه شرکت‌های تولیدکننده این محصول رشد چشمگیری را در سال‌های اخیر داشته باشد.

  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

معمولاً فولاد بدون روکش روی مقاومت چندانی در برابر رطوبت نداشته و سریع دچار زنگ زدگی می‌شود. این در حالی است که روکش روی باعث می‌شود تا مفتول گالوانیزه بتواند سال‌ها در مجاورت با رطوبت قرار بگیرد و هیچ‌گونه خوردگی یا زنگ‌ زدگی بر روی آن مشاهده نشود. بدین ترتیب اغلب افراد به خاطر کیفیت بالا، مفتول گالوانیزه را انتخاب می‌کنند. شما به راحتی می‌تونید در مناطق مرطوب از این محصول استفاده کنید.

  • مقرون به صرفه بودن

از آنجا که هزینه گالوانیزاسیون زیاد نیست، در نتیجه آن را می‌توان در بازار با قیمت مناسبی خریداری کرد. از طرفی دیگر با توجه به کیفیت بسیار بالایی مفتول گالوانیزه نسبت به مفتول فولادی بدون روکش دارد؛ لذا اگر وجه بیشتری هم برای خرید آن پرداخت شود، باز هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود چرا که مفتول فولادی ساده پس از گذشت مدت زمانی کوتاه با زنگ زدگی مواجه شده و نیاز به تعویض دارد پس سال‌های طولانی می‌توان از سیم سفید یا همان مفتول گالوانیزه استفاده کرد، بدون آنکه نیاز به تعویض یا تعمیر آن‌ها باشد.

  • جلوه ظاهری مناسب

یکی دیگر از مزایای اصلی سیم سفید، شکل ظاهری آن می‌باشد. مفتول گالوانیزه ظاهر زیبایی دارد و به همین دلیل برای کاربردهای متفاوتی می‌توان از آن استفاده کرد و در عین حال ظاهر خوبی را به شما خواهد داد.

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید