تیرچه صنعتی

علاوه بر روش‌های تولید تیرچه به صورت سنتی، امروزه پارسیان توری با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته می‌تواند تیرچه صنعتی را با نظم ساخت بیشتر و همچنین در زمان کمتر تولید و به بازار عرضه کند، این نوع تیرچه از جوش های نقطه‌ای و مغناطیسی تولید می‌شود به همین دلیل جوش‌های یکنواختی خواهند داشت، این دستگاه قادر خواهد بود اسکلت تیرچه صنعتی را به 4، 5، 6 متری تولید کند.

قیمت تیرچه صنعتی

قیمت تیرچه صنعتی به عواملی همچون نرخ روز میلگرد(مهمترین عامل)، نرخ مصالحی همچون سیمان، شن و غیره که البته موارد جزئی هستند وابسته است، برای اطلاع از قیمت تیرچه 5 متری و قیمت تیرچه 6 متری به صورت روزانه با کارشناسان فروش ما در دفاتر مرکزی در ارتباط باشید، همچنین می‌توانید سوالات خود را اعم از نحوه خرید، نحوه پرداخت، مدت زمان تحویل بار را از ما بپرسید.

یکی از رایج‌ترین سوالات که البته متداول‌ترین آن‌ها از سوی مشتریان نیز هست قیمت تیرچه 7 متری است، این محصول با ابعاد 7 متری پرفروش‌ترین ابعاد را در میان بقیه انواع این محصول دارد به همین دلیل تلاش نموده‌ایم قیمت تیرچه 7 متری امروز آن را در جدول به صورت لحظه‌ای و با تایید قرار دهیم.

قیمت تیرچه بلوک سال 1402

قیمت تیرچه بلوک پاشنه بتنی و فلزی در سال 1402 نسبت به سال گذشته افزایشی بوده است، دلیل این افزایش قیمت، افزایش نرخ تولید میلگرد و از طرفی نوسانات روزانه سیمان بوده است، در چند ماه گذشته قیمت تیرچه دسته کم 7 تا 20 درصد افزایش داشته است، با این حال می‌توانید به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها در کنار کیفیتی تضمینی(تیرچه صنعتی: تولید منظم و مرتب بدون کم و زیاد شدن میلگرد و تقویت) را از ما بخرید.

 

تیرچه قیمت 

با توجه به تغییرات لحظه‌ای در قیمت‌ها، جدول قیمتی تیرچه پاشنه بتنی و فلزی قرار داده شده در ابتدای هر روز به‌روزرسانی می‌شوند برای مشاهده می‌توانید(تیرچه قیمت) در صفحه مرتبط به این محصول جست و جو فرمایید، برای خرید نهایی پس از دریافت قیمت تیرچه بلوک تایید خرید را ثبت نموده و با پرداخت بیعانه از ثبت سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید، بدین منظور پس از واریز پیش پرداخت رسید مبلغ را برای کارشناسان ما ارسال کرده و یا آن‌ها را مطلع نمایید.

تیرچه بلوک

تیرچه بلوک یا تیرچه کرومیت بعد از اختراع به یکی از معمول‌ترین شیوه‌های ساخت سقف ساختمان‌ها تبدیل شد، و به طور کل جایگزین روش‌های قدیمی یعنی سقف‌های تیرآهنی شد.

سقف‌های تیرچه کرومیت، از دو بخش تیرچه و بلوک تشکیل می‌شود که می‌توان به جای بلوک از یونولیت نیز استفاده کرد که در نهایت بتن فضاهای خالی این دو قسمت را می‌پوشاند، البته تیرچه و بلوک خود انواع بسیار زیادی دارند که اشکال هندسی و اندازه‌های متنوع ساخته می‌شود.

تیرچه بلوک بتنی ، تیرچه کرومیت

تیرچه‌ها همانطور که گفته شد دو نوع دارند، به تیرچه‌ای که در آن از لایه‌های بتنی استفاده شود "تیرچه بتنی"، تیرچه خرپایی و یا تیرچه پاشنه بتنی می‌گویند و در نمونه دیگر به جای استفاده از بتن از ورق‌های فلزی استفاده می‌شود که به آن "تیرچه کرومیت" یا تیرچه فلزی می‌گویند.

سقف کرومیت

بعد از استفاده از روش‌های متنوع ساخت سقف نمونه‌های تیرچه بتنی و سقف کرومیت ایجاد شدند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند سقف کرومیت جدیدترین نمونه و به نوعی کارآمدترین طرح برای ساخت سقف می‌باشد اما مشکل آن هزینه بالای اجرای آن است در مقابل نیاز به شمع‌بندی و زیر ساخت ندارد، از مزایای سقف تیرچه کرومیت استحکام بالا و مقاومت در برابر کشش‌های خارجی است که ویژگی چشمگیر این محصول می‌باشد.

اجرای طرح سقف تیرچه بلوک

اجرای طرح سقف تیرچه ای یا تیرچه کرومیت بسیار آسان و راحت تر از دیگر روش های ساخت سقف است ، بنابراین نصب آسان این تیرچه ها باعث شده تا در بیش از 90 درصد طرح های ساخت و ساز از تیرچه های کرومیت استفاده شود.

استحکام سقف های تیرچه بلوک

به کارگیری بتن در ساختار سقف های تیرچه بلوک باعث شده تا است استحکام سازه به طور قابل ملاحظه ای بالا رود ، حتی به مراتب بیشتر از طرح های قدیمی ، بنابراین نسل جدید سقف های ساختمانی از جنبه های مختلف کارامدتر از طرح های قدیمی است.

سقف کامپوزیت 

در ابتدا می‌خواهیم برای شما تعریفی از "سقف کامپوزیت" داشته باشیم، به روش ساخت سقف‌هایی که در آن از دو عنصر فولاد و بتن استفاده می‌شود سقف کامپوزیت می‌گویند، برای مثال تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت از انواع سقف‌های کامپوزیت هستند که در پارسیان توری موجود هستند.

ساخت تیرچه

برای ساخت تیرچه مانند بسیاری از محصولات روش‌های تولید متنوعی وجود دارد، برای مثال در ساخت تیرچه بتنی روش تولید سنتی و دستگاهی وجود دارد، روش سنتی زمانبر و پرهزینه است، هزینه‌های نیروی کار در برابر بازدهی کم یکی از مشکلات این روش می‌باشد که در شیوه نوین جبران شده است.

قیمت تیرچه بلوک

به دلیل ساختار ساده تیرچه بلوک قیمت این مصالح از تیرآهن بسیار ارزان‌تر بوده، چراکه تنها موارد به کار رفته در این مصالح میلگرد و بتن است که نسبت به تیرآهن به مراتب ارزان‌تر است، برای مشاهده قیمت هر متر تیرچه بتنی می‌توانید به جدول این صفحه مراجعه کنید.

ساختار تیرچه بلوک

تیرچه از یک فونداسیون بتنی که در قسمت زیرین آن قرار دارد و نیز شبکه‌هایی میل گردی که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به پایه بتنی متصل می‌شوند تشکیل شده‌است، میلگرد در زمانی‌که بتن در حال صفر شدن است در میان آن قرار داده می‌شود تا به یکدیگر محکم و ثابت شوند. میل‌گردهای درون بتن با زوایای مختلفی قرار می‌گیرند دسته‌ای از آن‌ها به‌صورت عمود و دسته‌ای دیگر به شکل مورب درون بتون جای می‌گیرند این عمل باعث می‌شود تا از کج شدن و یا قطع اتصال میلگرد و بتن جلوگیری شود.

تیرچه فلزی

در گذشته به دلیل عدم آشنایی عوام با انواع تیرچه به نمونه‌هایی که در آن‌ها از ورق به جای بتن استفاده می‌شد تیرچه فلزی می‌گفتند اما امروز با فراگیری مصالح ساختمانی در زمینه‌های مهندسی توسط مهندسین و معماران از واژه تیرچه کرومیت استفاده می‌شود، این نوع تیرچه وزن کمتر ولی دارای مقاومت بیشتری نسبت به نمونه بتنی است.

نحوه اجرای طرح تیرچه‌بلوک

در عملیات ساخت سقف‌های تیرچه کرومیت بعد از تشکیل چارچوب‌های اصلی که از تیرآهن‌های قوی استفاده می‌شود تیرچه‌ها و بلوک‌ها را در حد فاصل تیرآهن‌ها قرار می‌دهند و بر روی آن‌ها بارگذاری می‌کنند سپس بلوک‌ها که می‌تواند از جنس یونولیت باشد را در فضای بین تیرهای بتنی قرار می‌دهند و بعد از آن شبکه میله‌گردی بر روی آن‌ها ساخته می‌شود و تمامی این میل‌گردها را از طریق جوشکاری به یکدیگر ثابت می‌کنند، سپس سازه آماده بتن‌ریزی است بنابراین در این مرحله بتن را بر روی سازه می‌ریزند و فضاهای خالی را به‌طور کامل پر می‌کنند. میزان تحمل بار سقف و وزن تیرچه و بلوک به‌ کار رفته بر روی سقف‌هایی که از این روش ساخته می‌شوند را مهندس اجرای طرح محاسبه می‌کند تا از تخریب ناگهانی و یا مشکلات دیگر جلوگیری شود.

ویژگی‌ها و شاخصه‌های استفاده از تیرچه ‌بلوک

  • صرفه اقتصادی بالای استفاده از طیف بلوک
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر ذوب شدن و آتش
  • انتقال صدا بین دو سقف را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد
  • مقاومت نسبی بالا نسبت‌به نیروهای وارده خارجی
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت
  • مقاومت در برابر نفوذ حیوانات موذی
  • کاهش وزن چند برابری در مقابل اجرای سقف‌های تیر آهنی
  • نصب آسان و کم‌دردسر
  • عایق گرمایی و صوتی
  • ایجاد فونداسیون مناسب برای گچ‌کاری بهتر
  • عدم نیاز به تخصص برای نصب این طرح
  • هزینه‌های نصب ارزان

موارد بالا تیرچه بتنی را به محصولی مناسب برای ساخت سقف تبدیل کرده‌اند که به عنوان به‌صرفه‌ترین و ارزان‌ترین روش ساخت شناخته می‌شود.

تیرچه

تیرچه از ترکیب دو مصالح پر اهمیت ساختمانی شامل میلگرد و بتن تشکیل شده است که به صورت پیش ساخته تولید و به فروش می‌رسد، از طرفی پیش ساخته بودن این محصول در کاهش هزینه‌ها و نصب آسان آن کمک می‌کند، از طرفی این محصول انواع زیادی دارد که در تولیدی‌ها قابل سفارش و هر روزه ساخته می‌شود برای مثال نمونه‌های زیر در پارسیان توری موجود هستند:

  • تیرچه های بتنی
  • تیرچه خرپایی
  • تیرچه پیش تنیده
  • تیرچه پیش ساخته
  • تیرچه قالب سفالی
  • تیرچه جان باز

برای سفارش هر یک از انواع تیرچه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های قرار داده شده با ما ارتباط برقرار کنید و سفارشات خود را ثبت کنید.

تیرچه بتنی 

همانطور که می‌دانید شناخته‌شده‌ترین نوع تیرچه، تیرچه بتنی است که در ساخت سقف‌ها و طاق‌ها کاربرد دارد، به طور معمول در ساخت ساختمان‌ها و یا سازه‌هایی که دارای شرایط و استانداردهای استفاده از تیرچه بتنی را خواهند داشت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، در ادامه در هنگام اجرا کردن طرح پیاده سازی تیرچه بتنی بر روی سازه فضاهای خالی بین این محصولات را با فوم پر می‌کنند و با بتن پوشانده می‌شوند، با خرید هر دوی این محصولات از پارسیان توری از تخفیف ویژه‌تری برخوردار شوید.

قیمت تیرچه در تهران

تولیدی پارسیان توری در رباط کریم، سه آدران واقع می‌باشد، به علت دسترسی آسان به نقاط مختلف اساتن تهران و استان البرز، به صرفه‌ترین قیمت تیرچه در تهران را از پارسیان توری دریافت کنید. قیمت تیرچه تهران با اصلی‌ترین عامل نوسان یعنی ارز (قیمت دلار) دچار نوسان خواهد شد. بیش‌ترین سهم در تغییرات، برای نرخ سیمان است که از خارج از ایران تامین می‌شود.

قیمت تیرچه

همانطور که در ابتدای این صفحه مشاهده نمودید قیمت تیرچه بلوک 1402 در شروع هر روز به‌روزرسانی شده و قابل تایید می‌باشند، برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید، مشاورین ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند، تیرچه و ناودانی از جمله محصولاتی هستند که روند قیمتی ثابتی را طی می‌کنند و معمولا کمتر از باقی محصولات دچار نوسانات شدید قیمتی می‌شوند.

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید