توری پرسی با فنس پرسی به نوعی از توری فلزی می‌گویند که از بافتن مفتول های فلزی بر روی هم و به صورت مشبک، به‌ دست می‌آید، به همین خاطر آن را توری بافتی فولادی یا توری مشبک پرسی نیز می‌نامند.
مش پرسی مشبک به طور معمول از مفتول های گالوانیزه و معمولی و در چشمه‌های مربع و مستطیل تولید می‌گردد. قیمت توری پرسی به عواملی همچون جنس و ضخامت مفتول واندازه چشمه بستگی دارد.
به عنوان مثال قیمت هر کیلو توری پرسی گالوانیزه بیشتر از قیمت فنس پرسی آهنی بوده و از طرفی قیمت هر متر توری پرسی با چشمه 2در2، بیشتر از توری بافتی با چشمه 3در3 می‌باشد زیرا وزن هر متر آن بیشتر است.
برای خرید توری پرسی گالوانیزه یا آهنی با قیمت درب کارخانه و همچنین استعلام قیمت انواع توری پرسی یا فنس بافتی و مشبک، می‌توانید به جداول ما در پایین همین صفحه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در پارسیان توری تماس حاصل فرمایید و از بهترین قیمت‌ها مطلع شوید.

 
 

توری پرسی

به دلیل استقبال زیاد مردم از توری های پرسی یا به انگلیسی Woven Wire Mesh، و نیز محبوبیت آن‌ها در بین اجرای طرح‌های ساختمانی و عمرانی سازندگان سعی کردند تا قیمت این توری ها را کاهش دهند، امروز نیز قیمت این فنس‌های پرسی بسیار مناسب‌تر از دیگر انواع توری پرسی موجود در بازار می‌باشد.
البته با توجه به نوع توری و نیز قطر رشته‌های مورداستفاده در این توری‌ها و از طرفی اندازه‌های تعیین‌شده برای تورها می‌تواند در قیمت آن‌ها دخیل باشد، شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های انواع توری‌های پرسی با مشاورین مجموعه ارتباط پیدا کرده و از آخرین و بروزترین قیمت‌های آن‌ها مطلع شوید.
در ادامه قصد داریم تا قیمت برخی نمونه‌های موجود در بازار را برای شما شرح دهیم.

قیمت توری پرسی با رشته 3 میلی‌متری و قطر شبکه 4 سانتی‌متری در زمستان 1402 هر کیلو 32/000 هزار تومان می‌باشد، قیمت پرسی با قطر رشته 3 میلی‌متری و نیز قطر شبکه 4 سانتی‌متری نیز به همین نرخ می‌باشد. قیمت پرسی در سفارشات این محصول برای تناژ بالا 31/000 هزار تومان به ازای هر کیلو می‌باشد.

 
 

توری پرسی یکی از انواع تورهای فلزی موجود در بازار می‌باشد که فرآیند تولید آن به این صورت است که با بهم تابانیدن مفتول‌های از جنس فلزات سخت حرارت داده شده صنعتی و یا گالوانیزه با شکل‌های مربعی و مستطیلی و حتی در برخی موارد به صورت اشکال سفارشی در ابعاد 2 تا 6 سانتی‌متر ساخته می‌شود.
پارسیان توری با به کارگیری بهترین و باکیفیت‌ترین فلز متناسب با نیاز بازار و همچنین با استفاده از بهترین دستگاه‌های روز توانسته سهم عمده‌ای از بازار آهن آلات و مخصوصا توری پرسی را به خود اختصاص دهد. پارسیان توری توانسته یک وزنه بین مصرف‌کننده و تولید کننده از نظر کیفیت و همچنین قیمت توری پرسی مناسب را ایجاد نماید.

از مش سیم بافته شده برای اهداف مختلف و در صنایع بسیار متنوعی استفاده می‌شود. این برنامه‌ها می‌توانند فیلتر، لمینیت، الک، تقویت یا تزئین باشند. بسته به نوع استفاده، پارسیان توری می‌تواند توری کاملاً مطابق با خواسته‌های شما تأمین کند. پارامترهای مهم برای تولید توری پرسی، مواد، قطر سیم، چشمه توری و الگوی بافت است.

با هر الگوی بافت، توری پرسی تولید شده ویژگی‌های خاص خود را پیدا می‌کند. که توری پرسی‌های تولید شده می‌تواند از فقط 5 میکرون شروع شود و تا چشمه‌های چند سانتی‌متر باز باشد.

الگوهای بافندگی توری پرسی

این توری‌ها می‌توانند برای هر مصرفی و هر هدفی باشند و در تمامی موارد مورد استفاده قرار گیرند. در تصویر زیر پارامترهای مش سیم بافته شده توضیح داده شده است.

شمارش توری، تعداد چشمه‌های شمارش شده در یک ردیف در یک واحد طول است. معمولاً این به ازای هر اینچ ذکر می‌شود.
دهانه مش(w) فاصله بین دو سیم در جهت تار و پود است.

قطر سیم(d) قطر سیم قبل از بافت است. پیچ(p) فاصله بین مرکز دو سیم در جهت تار و پود است.

تار (طول): سیمی است که در جهت طول رول به طور موازی کار می‌کند.

عرض (عرض): سیمی است که به موازات عرض رول کار می‌کند. این سیم به طور عمود از تار بافته شده است.

بسته به هدف و نوع مصرف، الگوی بافت برای انتخاب توری پرسی تعیین می‌شود.

یک الگوی بافت به دلیل نحوه اتصال تار و پود، خواصی به دست می آورد که برای هر نوع توری متفاوت است.

در زیر الگوهای بافتی که اغلب استفاده می‌شود شرح داده شده است.

موارد معمول استفاده از توری پرسی

از توری پرسی در معادن شن و ماسه جهت دانه بندی، معادن ذغال سنگ و کارخانجات آسفالت، کارگاه های ساختمانی، سدسازی، راه آهن و دیگر کارهای عمرانی استفاده می‌گردد. همچنین از این توری برای مسطح نمودن بتن فونداسیون کف و دیوارها نیز استفاده می‌نمایند.

گاهی از این محصول برای نگهداری و ثابت نگهداشتن تیرآهن و ابتدای اجرای ساخت وساز استفاده می‌شود بدین ترتیب می‌توان به عنوان ابزاری محافظتی از این محصول بهره برد، این آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای محافظت از مصالح در برابر عوامل خارجی است و از آنجا که قیمت تیرآهن نیز افزایش یافته و بسیار رقم سنگینی دارد می‌بایست تا زمان به کارگیری آن در پروژه از آن به خوبی مراقبت نمود.

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید